צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    דיקור סיני לפוריות

    דיקור סיני לפוריות האישה

    נשים רבות שלא מצליחות להיכנס להריון בדרך הטבע יפנו למגוון דרכים על מנת לבדוק האם יש להן בעיה גופנית שמונעת זאת מהן או שיהיו בהן כדי לעזור ולגרום להן להצליח בזה. כיום יש לא מעט טיפולים או בדיקות הן ברפואה המערבית המקובלת והן ברפואה האלטרנטיבית שבעזרתם אפשר לאבחן בעיות שמפריעות להיכנס להריון או שפשוט מסייעים לנשים להיכנס להריון. אחד מסוגי הטיפולים האלה הוא דיקור סיני לפוריות. הרפואה הסינית באופן כללי ידועה בכך שהיא מסתכלת על האדם באופן הוליסטי, כלומר על כל המאפיינים הפיזיים, הנפשיים, הרגשיים והמנטליים שלו ולכן אם אישה לא מצליחה להיכנס להריון – צריך לבדוק לעומק למה זה קורה.

    איך דיקור סיני לפוריות מסייע לכניסה להריון?

    לדיקור הסיני יש מגוון תפקידים ואפשרויות לסייע ואכן לא מעט אנשים פונים לתחום זה, גברים ונשים כאחד. המחטים הזעירות ננעצות בנקודות אסטרטגיות בגוף, שם על פי האבחון של איש או אשת המקצוע יש חסימה בזרימת האנרגיה בצורה חופשית וחיובית. כך מסייע דיקור סיני לפוריות – הגוף חוזר לתפקד בצורה נורמלית ותקינה, התחושה הכללית טובה וחיובית ומה שעצר או חסם את האפשרויות להיכנס להריון ייתכן ונעלם או מפנה את הדרך. בטיפולי הדיקור יש הרבה מאד רוגע ולכן מבחינה נפשית ורגשית האישה תהיה פנויה יותר לניסיונות הכניסה להריון ותהיה פחות מתוחה או לחוצה.

    היתרונות המובהקים של הרפואה המשלימה

    אנשים רבים בכל הגילאים ובכל שלבי החיים נעזרים כיום בטיפולים המגוונים של הרפואה המשלימה, בין אם במקביל לטיפול רפואי שהם עוברים ובין אם הם פונים אך ורק לכיוון של הרפואה המשלימה. דיקור סיני לפוריות נחשב לתחום פופולרי ומבוקש ונשים רבות בוחרות בו על מנת לשחרר את האנרגיה התקועה שלא זורמת בתוך הגוף שלהן, כך שהטיפול מסייע להן לא רק להעלות את הסיכויים להיכנס להריון אלא גם משיג עבורן הרבה רוגע ושלווה חשובים.

    עטופה באהבה – מרכז רפואה משלימה לנשים לטיפולי פוריות וכל מצב בריאותי, עם מטפלות מוסמכות, רגישות וסבלניות לכל בעיה ולכל סיטואציה אישית מורכבת.

     

    דיקור לפוריות

    דיקור לפוריות

    הרפואה המשלימה כבר מזמן מספקת מגוון רחב של טיפולים שמסייעים רבות במקומות שבהם הרפואה המערבית נכשלה. תחום הפוריות הוא אחד מהם. נשים שלא מצליחות להיכנס להריון מתחילות סבבים של טיפולי הפריה לא פשוטים שמלווים בלא מעט כאבים וחוסר נוחות וכאן לרפואה המשלימה יש שני תפקידים – האחד הוא לספק תמיכה נפשית, רגשית ומנטלית להמשך הטיפולים הקשים והשני הוא להחליף את טיפולי הרפואה המערבית במקרים מסוימים. טיפולי דיקור לפוריות למשל הוכחו כיעילים במקרים רבים שבהם טיפולי הפוריות הקונבנציונליים לא נראו יעילים וסייעו להרבה מאד נשים להצליח להיכנס להריון. מכאן קל להסביר את הפופולריות של הרפואה המשלימה.

    איך עוזרים טיפולי דיקור לפוריות?

    על מנת לענות על שאלה זו צריך להבין את פעולה הדיקור, את המטרות שלה ואת המקרים שבהם כדאי לבצע אותה. לאחר שהמטפלת המקצועית תבצע אבחון מדויק של המצב הבריאותי של אותה אישה יתכן והיא תגלה חסמים אנרגטיים שמפריעים לאנרגיה לזרום בצורה חופשית ותקינה בין מערכות הגוף השונות, מה שעלול להפריע לגוף לתפקד בצורה תקינה. בטיפולים של דיקור לפוריות יבחרו נקודות ספציפיות שבהן ינעצו המחטים כך שהחסמים האלה יוסרו, האנרגיה תזרום בצורה חופשית והגוף יתפקד בצורה מיטבית. מסיבות אלה טיפולי הדיקור מבוקשים ויש להם אחוזי הצלחה גבוהים גם בקרב נשים שרוצות להרות וגם בקרב מטופלים במגוון בעיות אחרות.

    דיקור סיני לפוריות המלצות

    לא סתם יש הרבה מאד נשים שפונות לעזרתם של טיפולי דיקור לפוריות וגם לא מעט גברים ונשים כאחד שפונים לאופציה של דיקור על מנת להתגבר על מגוון רחב של בעיות בריאותיות שהם חווים ורוצים לפתור. בנוסף לכך הטיפולים המגוונים של הרפואה המשלימה מספקים לא מעט תמיכה רגשית, נפשית ומנטלית אשר מסייעת מאד לאנשים להתמודד עם מצבים בריאותיים מורכבים שהם חווים ומספקים להם את החוסן הדרוש להתגברות והתמודדות מיטבית עם כל בעיה.

    עטופה באהבה הוא מרכז לרפואה משלימה לנשים, בו אפשר להזמין טיפולים מכל קשת הרפואה המשלימה, טיפולים שמסייעים ומרפאים מגוון רחב של מחלות או בעיות.

    post-img
    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

      עוד בנושא

      תזונאית הריון

      דיאטה לנשים בהריון תקופת ההיריון היא תקופה מיוחדת במינה מבחינת התפקוד התקין של הגוף. שינויים רבים חלים לא רק באזור הרחם...

      לקריאה
      רפלקסולוגיה לפוריות

      רפלקסולוגיה פוריות הרפלקסולוגיה היא תחום מרתק. היא עוסקת בנקודות מסוימות בכף הרגל שעל פי אמונות ותורות עתיקות משקפות את המצב הבריאותי...

      לקריאה
      עיסוי בהריון

      עיסוי נשים בהריון כל אישה מתמודדת אחרת עם תקופת ההיריון שלה. יש מי שההיריון שלה קל ובלתי מורגש ולעומתה יש נשים...

      לקריאה
      רפלקסולוגיה לכניסה להריון

      רפלקסולוגיה להיכנס להריון נשים רבות מתקשות להיכנס להיריון בדרך הטבע ולא תמיד צולחות את התהליכים המורכבים של טיפולי פוריות. יש גם...

      לקריאה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support