צרו קשר
whatsapp facebook instagram
X
logo

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    המלצות של מטופלות

    דור יקרה בתחילת התהליך עוד לא באמת ידעתי עד כמה אני בעצם זקוקה לליווי לכדי לעבד את מה שקורה. תוך כדי השיחות שלנו עזרת לי ממש להבין את עצמי, לקבל את זה שההיריון (דבר מזערי, שברירי ובלתי נראה בהתחלה) הוא המרכז של מה שקורה לי בחיים. עזרת לי לקבל את מה שעובר עליי, ולשחרר, לתת לדברים להיות כמו שהם. למדתי להתבונן ולהרגיש שאני יכולה להכיל בכוחות עצמי חוויות רגשיות עוצמתיות ולהיות סבבה איתן זה לא מובן מאליו שכל כך הרבה דברים חשוכים קרו לי כפנים כמהלך זמן כזה קצר, וזה המון הודות להקשבה ולהבנה שלך. את משהו מיוחד ואי אפשר לפספס את זה בכלל.



    אתי היקרה רציתי להודות לך ולהגיד לך תודה על מה שבנית למעננו עטופה באהבה , זה באמת השם המדויק שיכלת לקרוא למקום הזה , ביום שנכנסתי בדלת וראיתי ,ידעתי שפה יקרו לי דברים טובים וכך קרה תוך חודש בלבד  מהרגע שהכרתי אותך הבשורה שחכתי לה שנה הגיעה בהפתעה גדולה , ולא אשכח בחיים את השיחת טלפון הראשונה שהיו שני פסים , ישר חייגתי אליך והצעקות של השמחה של שתינו לעולם לא אשכח את הרגע הזה ! את אישה מדהימה שהנוכחות שלה משרה רוגע ,אהבה תמיכה ,הבנה . ולאורך כל הדרך את תמיד שם עבורי ,  לכל שיחה וכל הודעה ותמיד עונה על כל שאלה . ועוד יש לנו דרך ואני פשוט יודעת שאני בידיים טובות. תודה אתי שחשבת על מקום שמכיל ותומך לכל אישה , תודה לך על מי שאת ! יצרת מקום שנותן ביטחון .וכל מה שאישה צריכה  זה להרגיש ביטחון.  כל כך חשוב במיוחד לנו הנשים . אז שוב אני אודה לך על הכל  ובטח אודה לך עוד מליון פעם .



    אתי בן סימון יקרה אהובה שלי! אין ליח מילים לתאר את מה שאני עוברת כאן בזכותך. הליווי הצמוד, הזמינות והדאגה לא מובנים מאליו. מעבר למקצועיות זכיתי באוזן קשבת, אישה מדהימה ששם בשביל הכל. תודה רבה ותודה לבורא עולם שנתן שליחים נאמנים וטובים כמוך 3> שאנל



    הגעתי לאתי "עטופה באהבה" אחרי מסע של ניסיונות כניסה להריון וב"ה אחרי שנכנסתי הייתי בלחץ ובחששות. כל טיפול אולטרסאונד פה מרגיע, באווירה נעימה, זמינות מדהימה ואין סוף הכלה תודה רבה ורק בשמחות!



    לאתי היקרה וענבל המדקרת תודה על חוויה מדבהימה על המסירות והדאגה תחושה של מקצועיות והבנה בתחום שלא פגשתי בשום מקום אחר! להגיע לעטופה באהבה תמיד נותן תחושה של שלווהונחת המקום המדהים והצוות כולו מיוחד תודה על יחס חם.



    לעטופה באהבה להגיע לכאן אחרי יום עבודה זו פשוט הנאה צרופה. הגענו 9 בנות כל אחת לטיפול מפנק אני קיבלתי שיאצו – טיפול ברמה אחרת ומיוחד באמת. ממליצה בחום על המקום אדיב, מפנק, וטעים... יחס חם ומחבק תודה מכל הלב!



    לעטופה ולנורית המקסימה תודה על טיפול מהנה, מרגיע וכיפי. לא ידעתי שהייתי זקוקה לטיפול הזה והוא הגיע בדיוק בזמן הנכון. תודה לנורית על הרוגע והאפשרות להתמסר בקלות נהנתי.



    לליאת המושלמת! תודה על עיסוי הריון ורפלקסולוגיה הרגשה של גן עדן �� וריחוף באוויר מחכה לחזור שני



    לרימה המקסימה, היה מעולה! תודה על ההקשבה והסבלנות גלית



    אתי ונורית היקרות תודה על חוויה מפעימה וחד פעמית הגעתי לטיפול בסוף חודש תשיעי יחד עם אמא שלי, עבור שתינו זו הייתה פעם ראשונה בווטסו, והיא תישאר איתנו לתקופה ארוכה. מעבר לכך המקום כולו מרגיע ומזמין ובהחלט נמליץ ונגיע לחוויות נוספות המון אהבה!



    אתי היקרה! הגעתי לראשונה ואני נהנייתי מאוד מטפלת מקסימה, טיפול נדיר ווטסו תבורכי



    אתי אהובה, עטפתם אותי באושר, שמחה ואהבה כמה אנרגיות ועוצמה תודה עלייך! דנה



    עטופה באהבה, צוות נפלאות! תודה על טיפול מפנק הוואטצו עם נורית היה מ ו ש ל ם ממליצה לכל אחת הצלחה! יהלי



    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם